تور و سفرهاي خارجي توربين تور و سفرهاي خارجي توربين .

تور و سفرهاي خارجي توربين

قيمت تور چين

قيمت تور چين

قيمت تور چين

قيمت تور چين شايد گران به نظر برسد، ولي به‌طور كلي چين كشوري ارزان است، اما با رعايت اين نكات سفر شما به مراتب ارزان‌تر نيز خواهد شد.

از قطار‌هاي شبانه استفاده كنيد

از آنجايي كه شهر‌ها دور از يكديگر واقع‌ شده‌اند، براي رفتن از شهري به شهر ديگر از قطار‌هاي شبانه،‌شامل تخت‌خواب‌هاي طبقه‌اي استفاده كنيد تا از پرداخت هزينه‌ي جذا براي هتل يا هاستل اجتناب كرده باشيد. طبقه‌هاي پاييني تخت‌ها كمي گران‌تر هستند، پس بليت خود را چند روز زود‌تر تهيه كرده تا هزينه‌ي كمتري بپردازيد. بعضي ايستگاه‌ها داراي دفاتر فروش بليت براي خارجي‌ها هستند. شما مي‌توانيد در اين دفاتر قطار و جايگاه مورد نظر خود را بيابيد. 

درخواست «زايو پن» (Xiao Pan) كنيد

اگر تنها غذا مي‌خوريد درخواست زايو پن كنيد. زايو پن تكه‌هاي كوچك غذا است. با وجود كوچك بودن غذاي كاملي است و هزينه‌ي معقولي دارد. 

از صندلي‌هاي سخت استفاده كنيد

سفر روي صندلي‌هاي سخت اتوبوس‌ها و قطار‌ها كه بر خلاف اسمشان سخت نيستند و امكانات ابتدايي مورد نياز براي سفر را دارند هزينه‌اي مناسبي براي شما دارند.

تور چين تور ارزان چين تور چين ارزان تور لحظه آخري چين قيمت تور چين


برچسب: قيمت تور چين،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۳۳:۰۶ توسط:shekufe موضوع:

تور لحظه آخري چين

تور لحظه آخري چين

تور لحظه آخري چين

در تور لحظه آخري چين به دليل ارزان بودن، شما مي‌توانيد از همه‌ي مكان‌هاي ديدني چين ديدن كنيد. براي بازديد از ديوار چين و شهر ممنوعه كم‌تر از ?? دلار بايد پرداخت كنيد. با اينكه ديوار بزرگ چين هيچ‌گاه در برابر حمله مهاجمان در امان نبوده، اما بسيار زيبا و ديدني است و براي بازديد از آن‌ تنها ? دلار بايد پرداخت كنيد. همچنين بازديد از شهر ممنوعه ?? دلار هزينه دارد. هزينه‌ي ديگر مكان‌ها همچون معابد و ساير فعاليت‌هاي تفريحي حدود ? دلار خواهد بود. در حالي كه هزينه‌ي معابد و برخي فعاليت‌ها كمتر از ?? دلار است، براي كوه‌نوردي و ساير فعاليت‌هاي اين‌چنيني تا ?? دلار بايد پرداخت كنيد. به‌عنوان مثال سفر به كوه‌ اژدها ??/?? دلار هزينه دارد. همچنين براي بازديد از دره‌ي جيوژايگو (Jiuzhai Valley) بايد ?? دلار بپردازيد. هزينه‌ي يك سفر سه روزه به كوه‌هاي وويي در استان فوجيان ?? دلار و هزينه‌ي بازديد از كوه‌هاي زرد در استان آن‌هويي ?? دلار است.

تور چين تور ارزان چين تور چين ارزان تور لحظه آخري چين قيمت تور چين


برچسب: تور لحظه آخري چين،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۲۹:۱۴ توسط:shekufe موضوع:

تور چين

تور چين

تور چين

تور چين كشوري با فرهنگي غني است و كمتر كشوري در دنيا يافت مي‌شود كه داراي چنين فرهنگي باشد. چين كشور تضاد‌هاست. پكن، شانگهاي و هنگ‌كنگ شهر‌هاي پيشرفته‌ي چين هستند. با اين حال در غرب كشور بخش‌هايي روستايي و در حال توسعه ديده مي‌شود. چين كشوري است كه بين توسعه يافتن و در حال توسعه بودن مانده است. تغييرات فراوان چين باعث شده گردشگران زيادي به اين كشور سفر كنند. براي شما نيز وقت آن رسيده كه به اين كشور جالب و شگفت‌انگيز سفر كنيد و با فرهنگ چين آشنا شويد. با سفر به اين كشور هر‌ روز با كشوري جديد رو‌به‌رو خواهيد شد. اگر‌چه در شهر‌هاي بزرگ جمعيت زياد است، اما حومه‌ي شهر‌ها و همچنين غذاهاي آن بسيار فوق‌العاده هستند.


تور چين تور ارزان چين تور چين ارزان تور لحظه آخري چين قيمت تور چين


برچسب: تور چين،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۲۵:۳۸ توسط:shekufe موضوع:

تور چين ارزان

تور چين ارزان

تور چين ارزان

تور چين ارزان را چگونه بايد برنامه ريزي كرد؟ هزينه‌ي يك اتاق خوابگاهي از ?? يوان (? دلار) شروع مي‌شود، اما در شهري مثل پكن به ?? يوان (?? دلار) براي هر شب اقامت نيز مي‌رسد. براي اتاق خصوصي با حمام مشترك (بسته به شهر) ??? يوان (?? دلار) و براي اتاق با حمام خصوصي ??? يوان (??/? دلار) براي هر شب بايد پرداخت كنيد. هزينه‌ي هتل‌هاي ارزان قيمت با وسايل ساده اما كارآمد از شبي ??? يوان (?? دلار) شروع مي‌شود. البته هزينه‌ي اين هتل‌ها در هنگ كنگ بيشتر است و براي يك شب اقامت در اتاقي يك تخته بايد ??? يوان (?? دلار) پرداخت كنيد.

غذا در چين ارزان است. معمولا با پرداخت ? تا ? دلار مي‌توانيد از دستفروشان غذا تهيه كنيد. با اين قيمت مي‌توانيد نودل، برنج، گوشت خوك يا سوپ تهيه كنيد. هزينه‌ي غذايي كامل در رستوران ? تا ? دلار است. به علاوه‌ي هزينه‌اي كه بايد براي يك كاسه برنج و همچنين ظروف تميز پرداخت كنيد (بله! تميزي ظروف هزينه‌اي جداگانه دارد) معمولا ?? سنت است. در صورت استفاده از غذا‌هاي محلي، قطعا پول كمتري پرداخت خواهيد كرد. با پرداخت كمتر از ?? دلار در روز مي‌توانيد غذا‌هاي محلي با كيفيتي تهيه كنيد. در غرب و جنوب‌غرب چين اين هزينه‌ها كمتر شده و با پرداخت كمتر از ? دلار در روز (نصف هزينه‌ي غذا در شهر‌هاي بزرگ) مي‌توانيد غذا تهيه كنيد.

تور چين تور ارزان چين تور چين ارزان تور لحظه آخري چين قيمت تور چين


برچسب: تور چين ارزان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۱۸:۱۴ توسط:shekufe موضوع:

تور ارزان چين

تور ارزان چين

تور ارزان چين

در تور ارزان چين براي غذا‌هاي غربي پول بيشتري بايد پرداخت كنيد و البته اگر در شهري كاملا سنتي مانند هنگ كنگ باشيد، اين غذا‌ها اصلا با غذا‌هاي اصلي غربي قابل مقايسه نيستند و كيفيت آن‌ها را ندارند. هزينه‌ي ساندويچ‌هاي غربي ? دلار است و يك فنجان قهوه نيز تقريبا همين مقدار مي‌شود. از آنجايي كه غذا بسيار ارزان است، نيازي به پخت غذا نيست و بهتر است از غذا‌هاي خياباني يا رستوران‌ها استفاده كنيد. به علاوه اكثر هتل‌ها خدمات آشپزخانه‌اي ارائه نمي‌دهند. حتي اگر مواد اوليه‌ي غذا را تهيه كرده باشد، موفق به پخت آن نمي‌شويد. 

حمل و نقل در تور ارزان چين

چين كشور بزرگي است، با اين‌ حال سفر از گوشه‌اي به گوشه‌ي ديگر در اين كشور ارزان و آسان است. اكثر افراد از اتوبوس براي عبور و مرور استفاده مي‌كنند. هزينه‌ي اتوبوس‌ها بين ?/? تا ? يوان (?/? تا ?/? دلار) است. شهر‌هاي بزرگ وسايل نقليه‌ي ديگري نيز دارند كه استفاده از آن‌ها كم‌تر از ? يوان (? دلار) براي هر طرف هزينه دارد. هزينه‌ي قطار‌هاي سريع‌السير از پكن به شانگهاي براي قطار درجه دو ?? دلار، قطار درجه يك ??? دلار و براي قطار‌هاي VIP بايد ??? دلار است. براي قطار‌هاي معمولي كه هر سفر يك روز طول مي‌كشد، براي قطار‌ درجه دو ?? دلار و براي قطار درجه يك ?? دلار بايد پرداخت كنيد. اتوبوس‌ها به‌طور معمول از قطار‌ها ارزان‌تر هستند. به‌عنوان مثال مسير ? ساعته از پكن به آن‌شان با اتوبوس ? تا ? دلار است، در‌ حالي‌ كه هزينه‌ي همين مسير با قطار سريع‌السير ? دلار است. همچنين هزينه‌ي مسير ?/? ساعته از شانگهاي به هانگژو با اتوبوس ?? دلار و با قطار سريع‌السير ?? دلار است.


تور چين تور ارزان چين تور چين ارزان تور لحظه آخري چين قيمت تور چين


برچسب: تور ارزان چين،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۱۴:۲۶ توسط:shekufe موضوع:

تور ارزان دبي

تور ارزان دبي

تور ارزان دبي

تور ارزان دبي براي عاشقان خريد هم يك بهشت است كه به خاطر بازارها و مراكز خريد بزرگش به مركز خريد خاورميانه معروف شده. خريد كردن در دبي حتي از ديدني‌هايش هم براي توريست‌ها مهم‌تر است و خيلي‌ها اول به قصد خريد مي‌روند، بعد ديدن. البته وجود بزرگترين مركز خريد جهان، يعني مركز خريد دبي هم خودش يكي از دلايل اصلي سفر كردن به دبي به قصد خريد است. در دبي همه‌‌جور رستوراني هم پيدا مي‌كنيد؛ از فست‌فودهاي زنجيره‌اي گرفته تا رستوران‌هاي بين‌المللي معروف؛ اگر هم دنبال غذاهاي عربي هستيد بايد شاورما و فلافل را امتحان كنيد كه در همه‌ي خيابان‌هاي شهر پيدا مي‌شوند، تا طعم خاطره‌انگيز دبي را براي هميشه زير زبانتان داشته باشيد.

تور دبي تور ارزان دبي تور دبي ارزان تور لحظه آخري دبي قيمت تور دبي


برچسب: تور ارزان دبي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۳۶:۱۷ توسط:shekufe موضوع:

تور دبي ارزان

تور دبي ارزان

تور دبي ارزان

به دليل امكان خريد بليط هواپيما متعدد ارزان و تنوع هتل‌ها، سفر به تور دبي ارزان، سفري راحت و مناسب است و با همه جور رنج قيمتي مي‌توان آن را تجربه كرد؛ از هزينه‌هاي معقول و متوسط گرفته تا قيمت‌هايي كه سر به فلك مي‌كشند. هزينه هتل‌هاي دبي متفاوت است؛ اينجا هتل‌هاي با قيمت مناسب، زياد پيدا مي‌كنيد، اما هتل‌هاي لوكس و گران هم كم نيستند. هزينه‌ي خورد و خوراك در دبي هم متوسط است و مي‌توانيد از فست فودهاي زنجيره‌اي بزرگ پكيج‌هاي غذاي با قيمت معمولي بگيريد. هزينه‌ي رفت و آمد در دبي هم اگر اهل مترو باشيد، متوسط است. تاكسي‌ها نسبتا گران هستند و شايد بيشتر به درد سفرهاي خانوادگي و چندنفره بخورند.

تور دبي تور ارزان دبي تور دبي ارزان تور لحظه آخري دبي قيمت تور دبي


برچسب: تور دبي ارزان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۲۶:۳۳ توسط:shekufe موضوع:

تور دبي

تور دبي

تور دبي

تور دبي ستاره‌ي كوچك اما پرزرق و برق خاورميانه است؛ دبي يك خط ساحلي‌ست كه اطرافش را صحرا فراگرفته، اما بعضي از هيجان‌انگيزترين ديدني‌هاي جهان را در خود جاي داده؛ بلندترين ساختمان دنيا، سريع‌ترين رولركاستر دنيا، پيشرفته‌ترين پارك آبي دنيا و بزرگترين دلفينارويم دنيا. جزيره‌اي به شكل درخت نخل با سواحل سفيد، پارك‌هاي ساحلي و يك پيست اسكي سرپوشيده بزرگ با برف‌هاي واقعي را هم به ليست اضافه كنيد. وقتي عكس‌هاي دبي را مي‌بينيد يا درباره‌اش مطالبي مي‌خوانيد و مي‌شنويد ممكن است خيلي چيزها را باور نكنيد؛ اما همين كه پايتان به دبي برسد، همه‌ي چيزهاي خارق‌العاده‌اش را با چشم مي‌بينيد. 


تور دبي تور ارزان دبي تور دبي ارزان تور لحظه آخري دبي قيمت تور دبي


برچسب: تور دبي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۲۱:۱۳ توسط:shekufe موضوع:

تورلحظه آخري دبي

تور لحظه آخري دبي

تورلحظه آخري دبي

آب و هواي اين شهر در تور لحظه آخري دبي گرم و خشك بياباني است. تابستان‌هاي دبي با ميانگين دماي 40 درجه‌ي سانتي‌گراد در روز، شبيه سونايي است كه بيشتر از ده دقيقه نمي‌شود در آن تاب آورد. اين موقع سال، دماي آب دريا هم به 37 درجه مي‌رسد و هتل‌ها مجبورند دماي آب استخرهاي خصوصي‌شان را پايين بياورند تا مسافران وقت شنا خيال نكنند دارند براي شام آب‌پز مي‌شوند. پس بهتر است تابستان دبي را جزء برنامه‌هايتان نگذاريد يا اگر در فاصله خرداد تا مهرماه قصد سفر به دبي را داريد بايد بدانيد كه كاري جز گشتن در مركزخريدها و لابي هتل‌ها نمي‌شود انجام داد. هرچند مراكز خريد و مراكز ديدني دبي معمولا به دليل گرماي هوا تا نيمه‌هاي شب باز هستند تا توريست‌ها سر فرصت به بازديد‌هايشان برسند.

تور دبي تور ارزان دبي تور دبي ارزان تور لحظه آخري دبي قيمت تور دبي


برچسب: تورلحظه آخري دبي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۱۴:۳۳ توسط:shekufe موضوع:

قيمت تور دبي

قيمت تور دبي

قيمت تور دبي

قيمت تور دبي در مواقعي از سال بالاست. در ماه‌هاي آبان و آذر و فروردين و ارديبهشت، دبي هواي دلچسبي با دماي زير 30 درجه‌ي سانتي‌گراد دارد و بهترين زمان سفر به دبي همين ماه‌هاست. پس هم سفر به دبي در تعطيلات نوروز مي‌چسبد و هم اگر دغدغه درس و دانشگاه نداريد، مي‌توانيد پاييز را براي سفر به آن انتخاب كنيد. زمستان دبي هم زياد سرد نمي‌شود؛ نه روز و نه شب. فقط ممكن است گاهي باران ببارد كه آن هم ميزان خيلي كمي دارد. در زمستان ميانگين دماي هواي دبي در روز 23 درجه‌ي سانتي‌گراد و در شب به 14 درجه‌ي سانتي‌گراد مي‌رسد. با اين حال ضرري ندارد كه وقت سفر به دبي در زمستان، لباس گرم هم با خودتان برداريد.

تور دبي تور ارزان دبي تور دبي ارزان تور لحظه آخري دبي قيمت تور دبي


برچسب: قيمت تور دبي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۱۰:۱۳ توسط:shekufe موضوع: