تور و سفرهاي خارجي توربين تور و سفرهاي خارجي توربين .

تور و سفرهاي خارجي توربين

قيمت تور گرجستان

قيمت تور گرجستان

قيمت تور گرجستان به دليل اقامت نسبتا كم هزينه آن بسيار عاليست. هرساله در گرجستان بر تعداد هتل‌هايي با استاندارد‌هاي كشورهاي اروپاي غربي، خصوصا در شهرهاي بزرگ و توريستي چون تفليس و باتومي، افزوده مي‌شود . با اين حال هنوز اجاره‌ي اتاق‌هاي خصوصي ارزان‌ترين و راحت‌ترين روش اقامت در اين كشور محسوب مي‌شود.

همينطور امكانات هتل‌ها در شهرهايي به جز باتومي و تفليس، كم يا ناقص بوده و قيمت بالاتري نيز خواهند داشت. بنابراين حتما رزرو هتل را مدنظر داشته باشيد و از امكانات هتل‌هاي شهر مقصد كسب اطلاع كنيد كه بهترين روش پرسش از مسافران قبلي اين هتل‌هاست.

به هر صورت صنعت توريسم اين كشور، نوپاست و راه زيادي در پيش دارد تا به استانداردهاي جهاني برسد با اين حال جذابيت‌هاي طبيعي و تاريخي اين كشور كهن بسيار فراتر از اين است كه سختي‌ها و مشكلات كوچك مانع از سفر شما بشوند.

اين مطلب را به خاطر داشته باشيد كه تقريبا در تمامي روستاها و شهرهاي كوچك اين كشور مفهوم "مهمان خانه" بسيار پذيرفته شده است و حتما مي‌توانيد خانه هايي را پيدا كنيد كه قسمتي از خانه خود را با امكانات محدود به شما كرايه مي دهند، حتي برخي از اين خانه‌ها به اينترنت هم مجهز هستند.

تور گرجستان  قيمت تور گرجستان  تور لحظه آخري گرجستان  تور ارزان گرجستان  تور گرجستان ارزان


برچسب: قيمت تور گرجستان،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۰۱:۴۳ توسط:shekufe موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :