تور و سفرهاي خارجي توربين تور و سفرهاي خارجي توربين .

تور و سفرهاي خارجي توربين

قيمت تور باكو

قيمت تور باكو

قيمت تور باكو بستگي به نوع سفر شما دارد. اين كه براي سفر به آذربايجان و شهر باكو چه راه و روشي را انتخاب كنيد، كاملا به روحيه و ميزان هزينه مد نظر شما بستگي دارد. مي‌توانيد همه چيز را بسپريد به تورگردانان و فقط هزينه را پرداخت كنيد و يا به دلايل اقتصادي و يا ماجراجويي بيش تر همه چيز را خودتان برنامه ريزي كنيد و به روش خودتان به باكو سفر كنيد. با اين حال، هر راهي هزينه هاي متفاوتي در پيش روي شما مي‌گذارد كه بررسي كردنش ذهن شما را براي انتخاب بهتر روشن مي‌كند. براي برنامه ريزي بهتري مي توانيد مقالات سفري چون : انتخاب مناسب ترين شيوه حمل و نقل در سفر راهكارهايي براي انتخاب اقامت مناسب در سفر را بخوانيد. راه‌هاي مختلف سفر به آذربايجان عبارت اند از: ?- تورهاي آذربايجان : ?) زميني 2) هوايي ?- شخصي : 1) هواپيما 2) اتوبوس 3) ماشين شخصي تور باكو | تور ارزان باكو | تور باكو ارزان | تور لحظه آخري باكو | قيمت تور باكو


برچسب: قيمت تور باكو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۴۹:۲۳ توسط:shekufe موضوع:

تور لحظه آخري باكو

تور لحظه آخري باكو

تور لحظه آخري باكو، نه تنها بزرگ ترين شهر جمهوري آذربايجان و پايتخت اين كشور آذري زبان بوده، بلكه بزرگ ترين شهر در كنار درياچه كاسپين و منطقه قفقاز است. شهر باكو با غناي تاريخي، فرهنگي، وضعيت جغرافيايي مناسب، آب و هواي مطلوب، مراكز حمل و نقل بين المللي و سازه هاي چشمگير مدرن و فضاي شهري جذاب، يكي از زيباترين پايتخت ها در نزديكي كشور عزيز ما ايران است. همان طور كه مي دانيد آذربايجان در همسايگي كشور ما قرار دارد و ايران با اين كشور مرز خشكي و آبي مشتركي دارد. يعني آذربايجان يكي ديگر از كشورهايي است كه در كنار درياچه كاسپين يا مازندران قرار دارد و باكو، درست در كناره اين درياچه واقع شده است. باكو، شهري با جمعيت ? ميليون نفري و سازه هاي زيبا و چشمگيري ست كه از لحاظ معماري، آن را فرزند خلف پاريس و دبي مي نامند. به جرأت مي توان گفت، در دنيا شهري نظير باكو نمي توان يافت كه با اين سرعت پيشرفت كند و مناظر شهري جذابي داشته باشد؛ شهري با تركيب دلپذيري از سازه هاي تاريخي و بناهاي جديد. تور باكو | تور ارزان باكو | تور باكو ارزان | تور لحظه آخري باكو | قيمت تور باكو


برچسب: تور لحظه آخري باكو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۴۲:۲۵ توسط:shekufe موضوع:

تور باكو

تور باكو

تور باكو، آشناي آذري‌هاي جهان، پايتخت آذربايجان، بزرگترين شهر قفقاز و خواهرخوانده‌ي تبريز است. باكو  ي آذربايجان مثل شهرهاي شمال غرب ايران زمستان‌هاي سرد و پربرف و بهارهاي خنك و پرشكوفه دارد. ديدني‌هاي باكو از بافت قديمي شهر شروع مي‌شود كه در فهرست ميراث جهاني يونسكو به ثبت رسيده و شامل ميدان فانيتن، كاخ شروان‌شاه و برج دختر است. پارك مفاخر هم از بايد‌ديدهاي باكوي آذربايجان حساب مي‌شود؛ فضايي بزرگ و سرسبز كه آرامگاه رشيد بهبودف، خواننده مشهور اپرا، حيدرعلي‌اف و خيلي‌هاي ديگر را همراه مجسمه‌هاي سنگي‌شان در خود جاي داده. بعد از ديدن موزه‌ي پوشاك آذري و موزه‌ي فرش لطيف كريم‌اف، نوبت خوردن غذاهاي هوس‌انگيز آذري مثل آش ماست، دلمه و كباب و غذاهاي گرجي مثل خاچاپوري مي‌رسد. خوراكي‌هاي آشنايي كه حتما در باكو طعم ديگري براي تجربه كردن دارند. چاي و شيريني‌هاي باكو هم براي عصرانه و رفع خستگي بين بازديدهايتان از شهر حرف ندارند. براي خريد در باكو هم مركز خريد آبشار هست و هم بازارهاي سنتي با قالي‌ها و فرش‌هاي مدهوش‌كننده كه بخشي از فرهنگ باكوي آذربايجان را نيز نشانتان مي‌دهند. براي خريدن سوغاتي‌هاي باكو و بردن يادگاري‌هايي از پايتخت آذربايجان هم مي‌توانيد سراغ شال‌هاي ابريشمي، كلاه و ظروف مسي را بگيريد. موسيقي كلاسيك آذري، باله و اپرا هم بخشي از روح شهر هستند؛ پيشنهاد مي‌كنيم در مدت سفرتان به باكو، يكي از اجراهاي تالار ملي اپرا و باله را ببينيد و از آن لذت ببريد . تور باكو | تور ارزان باكو | تور باكو ارزان | تور لحظه آخري باكو | قيمت تور باكو


برچسب: تور باكو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۳۶:۲۱ توسط:shekufe موضوع:

تور باكو ارزان

تور باكو ارزان

بهترين زمان تور باكو ارزان چه زمانيست؟ معمولا توريست‌ها براي لذت بردن از آب‌و هواي باكو، به اين شهر سفر نمي‌كنند. اما بد نيست بهترين زمان سفر به باكو را بشناسيد تا سفر بهتري را تجربه كنيد. ميانگين دماي هواي باكو در طول سال بين ?? تا ?? درجه است. زمستان‌هاي باكو معمولا سرد و همراه با بارش برف و باران است. اكثرا توريست‌ها زمستان را براي سفر به باكو انتخاب نمي‌كنند. دماي هواي باكو در تابستان هم معمولا بالا مي‌رود و روزها گرم و شرجي است. اما استفاده از خنكي سايه‌ها در تابستان مي‌تواند لذت‌بخش باشد. البته در تمام سال از درياي خزر هم باد ملايمي در شهر مي‌وزد. با توجه به برگزاري نوروز در آذربايجان و طراوت نسبي ِ هوا و شاد بودنِ مردم، بهار هم براي سفر به آذربايجان فصل مناسبي است؛ اينها دلايل خوبي هستند تا ايراني‌ها بخواهند تعطيلات نوروز باكو را هم تجربه كنند. اگر دغدغه درس و دانشگاه نداريد، پاييز باكو، خصوصا در ماه مهر، انتخاب خيلي مناسبي براي سفر به پايتخت آذربايجان است. در مجموع بهترين وقت سفر به باكو در فاصله‌ي ماه‌هاي فروردين تا اواسط مهر است؛ در اين فاصله زماني، باكوي آذربايجان بيشترين توريست‌ها را در خودش مي‌بيند. تور باكو | تور ارزان باكو | تور باكو ارزان | تور لحظه آخري باكو | قيمت تور باكو


برچسب: تور باكو ارزان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۲۷:۲۷ توسط:shekufe موضوع:

تور ارزان باكو

تور ارزان باكو

تور ارزان باكو هزينه‌ زيادي ندارد و مي‌توانيد بدون نگراني از هزينه‌ها، پايتخت آذربايجان را بگرديد. باكو شهر نسبتا كوچكي در همين نزديكي است. پروازهاي باكو كوتاه هستند و بليط‌ هواپيما ارزان به باكو هم زياد پيدا مي‌شود. هتل‌هاي معمولي باكو قيمتشان خوب و قابل قبول است و پيدا كردن يك هتل خوب با هزينه متوسط كار سختي نيست. اما طبيعتا هرچه هتل‌ها لوكس‌تر باشند، هزينه‌شان هم بيشتر مي‌شود. قيمت غذا در باكو و در كل هزينه خورد و خوراك، متوسط است و خوشبختانه غذاهاي خوشمزه و باب ميل ايراني‌ها راحت پيدا مي‌شود. رفت و آمد به كمك متروي باكو نسبتا كم‌هزينه است كه پوشش خوبي هم در سطح شهر دارد. اتوبوس‌هاي شهري هم بعد از مترو، يكي از راه‌هاي رفت‌وآمد ارزان در باكوي آذربايجان است. تاكسي‌ها طبعا از راه‌هاي ديگر گران‌تر هستند و معمولا راننده‌ها از مسافرين خارجي كرايه‌ي بيشتري مي‌گيرند كه بايد حواستان را جمع كنيد. تور باكو | تور ارزان باكو | تور باكو ارزان | تور لحظه آخري باكو | قيمت تور باكو


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۰۸:۱۸ توسط:shekufe موضوع:

قيمت تور گرجستان

قيمت تور گرجستان

قيمت تور گرجستان به دليل اقامت نسبتا كم هزينه آن بسيار عاليست. هرساله در گرجستان بر تعداد هتل‌هايي با استاندارد‌هاي كشورهاي اروپاي غربي، خصوصا در شهرهاي بزرگ و توريستي چون تفليس و باتومي، افزوده مي‌شود . با اين حال هنوز اجاره‌ي اتاق‌هاي خصوصي ارزان‌ترين و راحت‌ترين روش اقامت در اين كشور محسوب مي‌شود.

همينطور امكانات هتل‌ها در شهرهايي به جز باتومي و تفليس، كم يا ناقص بوده و قيمت بالاتري نيز خواهند داشت. بنابراين حتما رزرو هتل را مدنظر داشته باشيد و از امكانات هتل‌هاي شهر مقصد كسب اطلاع كنيد كه بهترين روش پرسش از مسافران قبلي اين هتل‌هاست.

به هر صورت صنعت توريسم اين كشور، نوپاست و راه زيادي در پيش دارد تا به استانداردهاي جهاني برسد با اين حال جذابيت‌هاي طبيعي و تاريخي اين كشور كهن بسيار فراتر از اين است كه سختي‌ها و مشكلات كوچك مانع از سفر شما بشوند.

اين مطلب را به خاطر داشته باشيد كه تقريبا در تمامي روستاها و شهرهاي كوچك اين كشور مفهوم "مهمان خانه" بسيار پذيرفته شده است و حتما مي‌توانيد خانه هايي را پيدا كنيد كه قسمتي از خانه خود را با امكانات محدود به شما كرايه مي دهند، حتي برخي از اين خانه‌ها به اينترنت هم مجهز هستند.

تور گرجستان  قيمت تور گرجستان  تور لحظه آخري گرجستان  تور ارزان گرجستان  تور گرجستان ارزان


برچسب: قيمت تور گرجستان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۰۱:۴۳ توسط:shekufe موضوع:

تور لحظه آخري گرجستان

تور لحظه آخري گرجستان

در تور لحظه آخري گرجستان مي بينيد كه اين كشور توسط فرهنگ هاي مختلفي احاطه شده و بنابراين تمامي ويژگي هاي خوب را از آنها دستچين كرده است. روسيه در شمال، تركيه در غرب، ارمنستان و ايران در جنوب و آذربايجان در شرق اين كشور قرار دارند. شما در تفليس مي توانيد آميزه جالبي از تمامي اين فرهنگ ها را ملاحظه بفرمائيد. مردم با گرمي با شما برخورد مي كنند و سعي دارند هر كاري از دستشان بر مي آيد براي شما انجام دهند. شما برند هاي معروف نظير مك دونالدز و برگر كينگ را در تفليس نخواهيد ديد، بلكه همه چيز به شكل بومي و سنتي مي باشد. اين آميزه منحصر به فرد با تركيبي از فرهنگ شوروي، همچنين معماري محلي، سبك ويژه اي به نماي شهر تفليس داده است كه باعث مي شود در ذهن شما حك شود.

شب هاي تفليس بسيار پر جنب و جوش است و تازه بسياري از فستيوال ها، برنامه هاي هنري و تفريحي بعد از ساعت ?? شب شروع مي شوند. مردم گرجستان عقايد مذهبي بسيار مستحكمي دارند اما نسل بسيار باهوش و روشن فكري در گرجستان پرورش يافته اند و از زمان شوروي سابق شاهد تغييرات چشمگيري بوده است. تفليس شهر مدرني است كه به آرامي آغوشش را براي مردم دنيا باز مي كند.

تور گرجستان  قيمت تور گرجستان  تور لحظه آخري گرجستان  تور ارزان گرجستان  تور گرجستان ارزان


برچسب: تور لحظه آخري گرجستان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۲۳:۴۱ توسط:shekufe موضوع:

تور گرجستان

تور گرجستان

اگر هيچ تصويري از گرجستان در ذهن خود نداريد، بهتر است بدانيد كه گرجستان آميزه اي از بهترين تجربه هاي گردشگري را براي شما خلق مي كند. در تور گرجستان با مردم صميمي و خوش قلب، روستاهاي زيبا، جنب و جوش شبانه در تفليس و سواحل و طبيعي جذاب باتومي روبرو شويد. گرجستان طيف وسيعي از جاذبه و محصولات تفريحي و گردشگري را به شما ارائه مي دهد.

به لحاظ موقعيتي گرجستان هم در اورپا و هم در آسيا واقع است اما مردم گرجستان خود را به عنوان بالكن اروپا معرفي مي كنند و به دنبال عضويت در اتحاديه اروپا مي باشند و اين توصيف واقعاً درست است؛ به نظر من بالكن جذاب ترين و زيبا ترين بخش ساختمان است. در صورتي كه بتوانيد با روح مردم و طبيعت گرجستان ارتباط برقرار كنيد، منحصربفرد ترين تجربه زندگي تان را رقم خواهيد زد. سفري به انسانيت و مهرباني كه مي تواند اثرات زيادي بر روحيه شما بگذارد.

تور گرجستان  قيمت تور گرجستان  تور لحظه آخري گرجستان  تور ارزان گرجستان  تور گرجستان ارزان


برچسب: تور گرجستان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۱۰:۲۴ توسط:shekufe موضوع:

تور گرجستان ارزان

تور گرجستان ارزان

در تور گرجستان ارزان وقتي براي اولين بار در مسير تفليس- باتومي كوه هاي قفقاز را مي بينيد، مبهوت خواهيد شد. شايد باور نكنيد، در افق هاي دور دست، سكوت، خورشيد و كوه هاي زيبا را تجربه خواهيد كرد.

يكي از مكان هاي فراموش نشدني طبيعت گرجستان پارك ملي توشتي (Tusheti) مي باشد. اين پارك ملي در دامنه هاي قفقاز واقع است و شما را ياد طبيعت اسكاتلند مي اندازد، و شايد حتي زيباتر و منحصر به فرد تر. باور نمي كنيد كه چنين مكان جادويي تقريباً بكر و آرام مانده است. بهتر است از زياد از آن تعريف نكنيم، تا همينطور دست نخورده باقي بماند!

بلند ترين قله اروپا به نام البروس با ارتفاع ???? در گرجستان قرار دارد. نام اين قله با نام قله البرز هم ريشه است و هر دو شكلي از يك واژه ايراني هستند. لازم به ذكر است كه در كوه هاي قفقاز قله هاي ديگري نيز وجود دارد كه ارتفاع آنها بيش از ???? متر است. اگر اهل كوه نوردي هستيد، به راحتي مي توانيد از تفليس با چند ساعت رانندگي به پاي اين كوه برسيد. اين تجربه را به هيچ وجه از دست ندهيد.

تور گرجستان  قيمت تور گرجستان  تور لحظه آخري گرجستان  تور ارزان گرجستان  تور گرجستان ارزان


برچسب: تور گرجستان ارزان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۰۷:۰۵ توسط:shekufe موضوع:

تور ارزان گرجستان

تور ارزان گرجستان

در تور ارزان گرجستان بازارهاي سنتي را مي توانيد در همه جاي شهر ببينيد. سبزيجات و ميوه هاي رنگي، نان و گوشت هاي متنوع و هر چيزي كه هوس آن را بكنيد. اين بازارها معماري سنتي و بومي دارند و حتي اگر چيزي نمي خواهيد بخريد، بازديد از آنها را به شما توصيه مي كنيم. هيچيك از كالاها برچسب قيمت ندارند و شما بايد با فروشنده چانه بزنيد. در بسياري از مواقع فروشنده ها، خانم هاي پير با لباس هاي سنتي مي باشند كه حتي يك لغت انگليسي هم نمي دانند اما آنها با روش هاي جالبي با شما تعامل برقرار مي كنند.

شايد چيزهايي كه هيچوقت در فروشگاه هاي بزرگ زنجيره اي شهر خود نديده باشيد، در اين فروشگاه هاي سنتي ببينيد و اين يكي از ويژگي هاي منحصربفرد تفليس مي باشد. تمامي سبزيجات موجود در اين بازارها، بومي گرجستان و بسيار تازه مي باشند.

تور گرجستان  قيمت تور گرجستان  تور لحظه آخري گرجستان  تور ارزان گرجستان  تور گرجستان ارزان


برچسب: تور ارزان گرجستان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۰۳:۱۲ توسط:shekufe موضوع: