تور و سفرهاي خارجي توربين تور و سفرهاي خارجي توربين .

تور و سفرهاي خارجي توربين

تور استانبول

تور استانبول

تور استانبول نقطه‌اي جادويي است كه در آن شرق و غرب به هم مي‌پيوندند؛ شهري ميان آسيا و اروپا و پر از ديدني‌ها و خوشي‌هاي رنگارنگ؛ از قصرها و مسجدهاي عثماني گرفته تا كليساهاي رومي و از جنگل و جزيره و دريا گرفته تا حمام‌هاي تاريخي. تماشاي اياصوفيه، مسجد كبود و قصر توپكاپي كه تمام شد، خودتان را به خيابان پرشور استقلال و ميدان هميشه‌بيدار تقسيم برسانيد و از خريد در دنياي برندها و مراكز خريد اروپايي لذت ببريد و در كوچه پس‌كوچه‌هايش كافه‌نشيني كنيد. قايق‌سواري در تنگه‌ي بسفر و سفري يك‌روزه به يكي از جزاير درياي مرمره را هم حتما در برنامه سفرتان به استانبول بگنجانيد تا روزتان متفاوت‌تر از هميشه باشد. اگر اهل خيابان‌گردي هستيد، محله‌هاي تاريخي تور استانبول مثل اورتاكوي و محله‌هاي بشيكتاش، بهترين جا براي كشف گوشه‌كنار شهر و فرهنگ و زندگي بومي‌هاست. يك نصفه روز سفر كردن به بخش آسيايي و ديدن استانبول غير توريستي و زندگي كم سر و صداي مردمش هم خالي از لطف نيست. و البته شيريني‌ها و خوراك‌هاي تركي را هم نبايد از دست داد كه سخت‌گيرترين‌ توريست‌ها را هم سر اشتها مي‌آورند: از يك طرف كوفته‌، دلمه، كومپير و دونركباب و بعد از آن هم لوكوم‌هاي نرم و شيرين به عنوان دسر. بايد بدانيد مشغول بازديد از ديدني‌هاي تور استانبول باشيد يا سرتان گرم گشت‌وگذار در مراكز خريدش باشد، در خيابان‌هايش قدم بزنيد يا با ترامواها شهر را بالا و پايين كنيد، در رستوران‌هايش غذاهاي تركيه را مزه كنيد يا كنار بسفر شيريني‌هاي محلي بخوريد، همه و همه‌ي اينها لحظات منحصربه‌فردي‌ست كه در تور استانبول تجربه‌اش مي‌كنيد. تور استانبول همه‌جور خوشگذراني براي مسافرانش دارد.

ويدئوهاي مرتبط

تور استانبول

تور تركيه

تور استانبول ارزان

تور ارزان استانبول

تور لحظه آخري استانبول

قيمت تور استانبول


برچسب: تور استانبول،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۰۱:۰۲ توسط:shekufe موضوع:

قيمت تور استانبول

قيمت تور استانبول

قيمت تور استانبول مي تواند بسيار متغير باشد. اگر در ناحيه غربي تنگه بسفر به زيبايي غروب آفتاب و رنگ قرمز آن نگاهي بياندازيد، آنگاه خواهيد فهميد كه چرا اين شهر بعنوان يكي از درخشنده ترين شهرهاي دنيا مطرح مي باشد. استانبول شهري است كه نيمي از آن در قاره آسيا و نيمه ديگر آن در قاره اروپا قرار دارد. با توجه به محل اقامت شما در اين شهر قيمت تور استانبول متفاوت خواهد بود. اين شهر محل اتصال دو قاره است. در قلب اين شهر تنگه بسفر قرار گرفته كه محل تلاقي آبهاي درياي سياه ، درياي مرمره و خليج شاخ طلايي است.در دوران امپراطوري روميان ، بيزانسها و عثماني ها استانبول همواره پايتخت كشور تركيه محسوب مي شده و اين شهرهمواره به گذشته تاريخي غني و درخشان خود افتخار مي كند. در عين حال استانبول با توجه به رشد فزاينده اي كه از نظر توسعه شهري دارد آينده اي روشن را در پيش رو دارد.

ويدئوهاي مرتبط

تور استانبول

تور تركيه

تور استانبول ارزان

تور ارزان استانبول

تور لحظه آخري استانبول

قيمت تور استانبول


برچسب: قيمت تور استانبول،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۴۲:۱۳ توسط:shekufe موضوع:

تور لحظه آخري استانبول

تور لحظه آخري استانبول

تور لحظه آخري استانبول به توري گفته ميشود كه در حداقل فاصله زماني تا تاريخ شروع تور قرار گرفته است( كه اين مدت زماني معمولا بين 1 تا 2 روز مانده به اتمام تاريخ ثبت نام تور و اجراي آن تور است) و به دليل عدم تكميل ظرفيت سهميه رزرو شده توسط آژانس ها، تور ها با قيمتي بين 10% تا 50% پايين تر از قيمت واقعي خود به فروش مي رسند. 

اين حالت بيشتر براي كشورهايي پيش ميايد كه آن كشورها از گرشگران ايراني رواديد (ويزا) نمي خواهند . در راس اين كشور ها تركيه و بعد از آن مالزي، سريلانكا، بلاروس، گرجستان و . .  وجود دارند. آژانسهاي مسافرتي معمولا 48 ساعت قبل از تاريخ برگزاري تور لحظه آخري استانبول اقدام به فروش تورهاي چارتر خود كه خالي ماندن آنها براي آژانسهاي مسافرتي ضرر بسيار زيادي محسوب ميشود، مي نمايند. حتي در پاره اي از اوقات اين قيمت ها تا 60% نيز كاهش پيدا ميكند.

ويدئوهاي مرتبط 

تور استانبول

تور تركيه

تور استانبول ارزان

تور ارزان استانبول

تور لحظه آخري استانبول

 

قيمت تور استانبول


برچسب: تور لحظه آخري استانبول،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۲۲:۱۱ توسط:shekufe موضوع:

تور استانبول ارزان

تور استانبول ارزان

اكثر مردم به دنبال تور استانبول ارزان مي گردند.آن هم هتل هاي لوكس و در جه يك در مركز شهر استانبول يعني ميدان تكسيم و خيابان استقلال

تور استانبول ارزان در فصل پاييز و در ماه هاي آبان و آذر و دي و بهمن با قيمتي عالي در آژانس هاي هواپيمايي وجود دارد. تور استانبول ارزان به دليل سرد شدن هوا در فصل پاييز انجام مي شود . در حاليكه در تابستان تور استانبول قيمت بالايي دارد اما در آبان ماه و آذرماه ارزان ترين تور را خواهيم داشت.

تور استانبول ارزان ، عبارتي كه در موتور جستجوگر گوگل در سه سال اخير به طور مرتب از سوي علاقه مندان به مسافرت به كشور تركيه علي الخصوص به شهر زيبا و منحصر به فرد استانبول از لحاظ جغرافيايي جستجو مي شود.

خيلي از علاقه مندان به مسافرت به تركيه و شهر استانبول با اين عبارت يعني تور ارزان استانبول  برنامه ريزي خود را براي تمامي فصول انجام ميدهد تور ارزان استانبول  در پاييز نتيجه بهتري را به شما نسبت به تور ارزان  در تابستان مي دهد.

تور ارزان در آژانس هايي  وجود دارد كه خود داراي پروازهاي مستقيم و بدون واسطه باشد .

ويدئوهاي مرتبط

تور استانبول

تور تركيه

تور استانبول ارزان

تور ارزان استانبول

تور لحظه آخري استانبول

قيمت تور استانبول


برچسب: تور استانبول ارزان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۰۲:۳۶ توسط:shekufe موضوع:

تور آنتاليا

تور آنتاليا

پروازهاي مستقيم از تهران به تور آنتاليا از ارديبهشت شروع شده و تا وسطاي مهر نيز ادامه داره البته با يك توقف. در ساير زمانها پرواز مستقيم نداره و علاقمندان از طريق استانبول به انتاليا مي روند لازم بذكر در زمستان انتاليا به شهر خاموش تبديل مي شود و فقط بوميان و نيروهاي كاري در اين شهر مي مانند

براي انتخاب هتل تور آنتاليا توجه داشته باشيد كه كل نوار ساحلي شهر انتاليا به چهار قسمت تقسيم مي شود بدين شرح:

منطقه بلك (Blek) تركيه داراي بهترين و گرانترين هتل ها موجود مي باشند در اين منطقه بيش از ۹۹% هتل ها ۵ ستاره مي باشند.

منطقه لارا كندو (Lara Kundu) جديد ترين هتل هاي ساخته شده در اين منطقه از تور آنتاليا را در خود جاي مي دهند. به سبب نزديكي به فرودگاه و مركز شهر هتل هاي اين منطقه از مشهوريت و نام آوري فراوان برخوردارند. علي رغم اينكه هتل هاي منطقه لارا كوندو تماماً پنج  ستاره مي باشند ولي به سبب تغيير فصول و ماهها هتل هاي با قيمت مناسب را نيز مي توان پيدا كرد.

منطقه كمر (Kemer) طبيعي ترين و سرسبزترين منطقه آنتاليا مي باشد. در اين منطقه هتل هايي با درجه بندي بين ۲ تا ۵ ستاره را مي توان يافت. به سبب وجود روستاهاي با امكانات توريستي، گردشگراني كه طبيعيت را مي پسندند نيز از روستاها براي اقامت خويش بهره مي جويند.در منطقه كمر (Kemer) و تيتره يه ن گوُل (Titreyengöl) نيز به مانند ديگر مناطق انواع موزيكهاي محلي، ملي، سنتي و مدرن جريان دارد.

ويدئوهاي مرتبط:

تور آنتاليا

قيمت تور آنتاليا

تور لحظه آخري آنتاليا

تور ارزان آنتاليا

تور آنتاليا ارزان

 


برچسب: تور آنتاليا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۳۳:۰۸ توسط:shekufe موضوع: